0

Dronu noma Latvijā



DJI Phantom 4

1 diena - 20 EUR

+ 1 rezerves akumulators - 15 EUR

Drošības nauda - 200 EUR


DJI Goggles Racing Edition

1 diena - 15 EUR

Drošības nauda - 150 EUR


DJI Phantom 4 + DJI Goggles RE

1 diena - 30 EUR

Drošības nauda - 350 EUR



(jautājumi un atbildes)


Kāpēc ir izdevīgi nomāt?
  • Nav nepieciešams maksāt pilnu summu par preces iegādi un tās aksesuāriem. Jūs varat atļauties jebkuru iecienīto ierīci vai aksesuārus jums piemērotākajā laikā un uz noteiktu laika periodu.
  • Daudzi jauni tehnoloģiju modeļi mūsdienās strauji noveco, un ikvienam jauninājumam ir nepieciešamās papildus naudas izmaksas.
  • Bieži vien daudzas ierīces netiek izmantotas un vienkārši stāv uz jūsu plauktiem, bet jūs tādā veidā zaudējat naudu.



Kāda ir darbību virkne, lai paņemtu nomā dronu?



Ir nepieciešams izskatīt nomas piedāvājumus mājaslapā: https://idrone.lv/dronu-noma, izvēlēties sev piemērotāku preci, noteikt nomas datumus un veikt pasūtījumu. Mūšu klientu apkalpšanas dienesta pārstāvis sazināsies ar jums, lai precizēt visu nomai nepieciešamo informāciju.

Ja jums radušies jautājumi, lūdzu, zvāniet uz: +371 22442565 vai nosūtiet pieteikumu pa e-pastu: info@idrone.lv.


Kam ir pieejama dronu noma?

Iznoma un noma tiek piešķirta Latvijas Republikas pilsoņiem, kuri ir sasnieguši 18 gadu vecumu.



Kāpēc noformēšanas laikā ir nepieciešama pase?

Pases dati ir nepieciešami līguma sagatavošanā un noslēgšanā, kā arī pavaddokumentos par kvadrokoptera nomu. Nomas saistību reģistrēšana ietver Pagaidu lietošanas (nomas) līguma parakstīšanu. Papildus tam, abas puses paraksta ierīces izsniegšanu un saņemšanas aktu, kas satur nepieciešamo informāciju.

Ir svarīgi: iegādājoties aprīkojumu, obligāti jāuzrāda pase, lai pierādītu nomātās iekārtas saņēmēja deklarēto datu atbilstību. Ja šis nosacījums nav izpildīts, tad uzņēmuma pārstāvji var atteikties izsniegt aprīkojumu.


Kas ir izsniegšanas-saņemšanas akts?

Dokuments, kas tika sastādīts, lai pierādītu iekārtu izsniegšanu no vienas personas otrai un kurā ir tehnisko ierīču un piederumu saraksts, cena ar nomas noteikumiem tiek saukta par izsniegšanas-sņemšanas aktu. Tas tiek parakstīts, kad mūsu pārstāvis jums izsniedz un saņem atpakaļ tehniku un aksesuārus. Visas atgrieztās iekārtas tiek pieņemtas, ievērojot to pareizu stāvokli un pilnu komplektāciju.


Kas ir depozīts un kāda ir tā jēga?

Depozīts - maksa, kuru ienes klients, ja ir iespējami defekti/bojājumi, lai atlīdzinātu sabojātas tehnikas izmaksas. Ja izmantotajam aprīkojumam, atgriežoties mūsu uzņēmuma pārstāvim, nav bojājumu pazīmju un tas ir atbilstošā stāvoklī, kā arī nav pārkāpti citi īres noteikumi, klienta iepriekš samaksātā noguldījuma summa tiek atdota atpakaļ. Tā summa ir fiksēta un ir atrodama “Dronu noma” sadaļā un ir nemainīga kamēr nomas līgums ir spēkā.


Kā notiek ierīces saņemšana vai izsūtīšana?

Preces tiek vai nu tieši ņemtas no uzņēmuma biroja, vai bezmaksas piegādātas uz norādīto adresi.


Kas ir jādara, lai pagarinātu nomas laiku?

Šajā gadījumā, lūdzu, informējiet mūs pēc iespējas ātrāk, lai mēs varētu pārbaudīt ierīci, vai tā nav jau pasūtīta uz citu datumu. Ja ierīce ir brīva uz jums norādītiem datumiem, tad varēsiet noformēr nomas laika pagarināšanu. Turklāt katra pagarinājuma iznomāšanas dienas maksa ir tāda pati kā iepriekš pasūtījuma dokumentos norādītā summa.


Kas notiks, ja izsniegtā prece netiks saņemta atpakaļ savlaicīgi?

Ja iepriekš mēs neesam brīdināti par kavēšanos, tad jums būs jāsamaksā par visām dienām, kuru laikā jūs izmantojāt dronu. Jums jāapzinās, ka ar savām darbībām jūs radāt nepatīkamu situāciju mūsu kompānijai, kā arī tādām pašam klientam kā jūs, kurš rezervējis kvadrokopteri, un sagaida tā savlaicīgu piegādi. Lai izvairītos no šādiem gadījumiem, mēs uzstājam, lai preces, kas tiek iznomātas, tiktu atgrieztas uzreiz pēc noteikta termiņa beigām.


Kas notiks, ja ierīce vai aksesuāri tiek atgriezti ar defektu?

Ja ierīcei vai piederumiem rodas bojājumi, jūs kompensējat radītos zaudējumus. Kompensācijas apjoms ir atkarīgs no bojājuma veida un papildu izmaksām, kas saistītas ar jaunas iekārtas iegādāšanu vai tās darbības atjaunošanu. Vienkāršu ekspluatācijas noteikumu ievērošana ļaus jums izvairīties no papildus izdevumiem, saistītiem ar ierīču remontu.

Svarīgi: Nomnieks ir atbildīgs par nomātā drona atgriešanu tādā pašā stāvokli, kādā tika saņemts produkts (tiek ņemts vērā aprīkojuma un piederumu dabiskais nodilums).

Tajā pašā laikā ir jāievēro visas pieņemšanas un nodošanas akta pozīcijas. Iznomātāja preces tiek pieņemtas tīrā veidā. Tāpēc, pirms atgriež iekārtas un piederumus, Nomniekam jānodrošina, lai tie būtu labā stāvoklī. 


Noma – labākais veids, kā ietaupīt savus līdzekļus.